Sådan klarer vi os

Vi ser hele mennesker og fokuserer mere på dannelse igennem fællesskab og tryghed end på tal og statistikker, men der findes selvfølgelig en masse lovpligtig statistik omkring vores drift som du kan læse meget mere om her.

Skoleudviklingssamtalen

Vores sundhedsrapport 2019

Vi har valgt at supplere den nationale trivselsmåling med en sundhedsmåling. Undersøgelsen har fokus på børnenes bevægelse, madvaner og søvn. For de ældste klasser er der også spørgsmål om seksualundervisning, alkohol, rygning og brug af euforiserende stoffer. Desuden spørger vi til børnenes mentale sundhed, herunder livsstilfredshed og samvær med andre.

Læs mere i skolens sundhedsrapport (pdf).

Rosenvangskolens samlede nøgletal på uddannelsesstatistik.dk

På Børne- og Undervisningsministeriets hjemmeside kan man få et overblik over den nyeste indsamlede data for skolen, og er man nysgerrig på mere viden kan man se nærmere på flere af de parametre der ligger til grunde for nøgletallene.

Uddannelsesstatistik for Rosenvangskolen

Sidst opdateret: 3. april 2024