Et godt samarbejde mellem skole og hjem

Et godt samarbejde med hjemmet er vigtigt, fordi vi får muligheden for at arbejde mod et fælles mål for børnene. Et mål der giver mening for alle parter.

• Læs op

Indhold

For at skabe et godt samarbejde, involverer vi forældrene i en masse tiltag som de almindelige forældremøder, skole-hjem-samtaler, forældreråd og skolebestyrelsesarbejde.

Udover de almindelige tiltag, holder vi f.eks. også Fagenes Café hvor børnene selv præsenterer deres forældre for deres forskellige fag og på den måde viser, hvad de har lært, ligesom projekter som "Social pejling" og "Samtale mellem generationer" også bruges med jævne mellemrum.

Tilfredsheden med vores arbejde måles med nogle års mellemrum og resultaterne er offentligt tilgængelige på Aarhus Kommunes hjemmeside

Sidst opdateret: 14. november 2023